Koolitus: „ Kliendikaebuste käsitlemine“
29. okt. 2021 09:30 - 16:30
Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele ülevaade kliendikaebuste süsteemsest käsitlemisest, tutvustada ISO 10002 standardi sisu ja arutada läbi kliendikaebuste käsitlemise seosed teiste standarditega
Koolituse sihtgrupp: toidukäitlejad, kes soovivad kliendikaebuste käsitlemisele süsteemselt läheneda
Toimumisaeg: R s.o. 29.oktoober veebi (Zoomi) keskkonnas
Kestvus: 1 koolituspäev (8 akad tundi)
PÄEVAKAVA
Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper
9.30 – 10.00 Sissejuhatus
10.00 – 11.00 Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel
Põhimõtted, kaebuste käsitlemise raamistik, sh seonduvad rollid, arutelu
11.00 – 11.15 Sirutuspaus
11.15 – 12.45 Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub)
Kaebuste käsitlemise planeerimine, kavandamine ja arendamine, kliendikaebuste käsitlemise protsess, arutelu, grupitöö
12.45 – 13.15 Lõuna
13.15 – 14.45 Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub)
Grupitöö esitlused, arutelu
Kaebuste protsessi tulemuslikkuse hindamine ja parendamine, arutelu
14.45 – 15.00 Sirutuspaus
15.00 – 16.00 Seosed teiste valdkondadega
Seos müügi- ja arendustegevuse ning kliendihaldusega, seos sama standardiperekonna teiste väljaannetega, seos ISO 9001ga, arutelu
16.00 – 16.30 Koolituspäeva kokkuvõte
Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper, OÜ TJO Konsultatsioonid juhatuse esimees
Palun regisrtreeruge SIIT LINGILT, sest kohtade arv on piiratud!