Loading Sündmused

« Kõik Sündmused

Teise osapoole audiitorite koolitus

10. detsember 09:30 - 16:30

Toimumisaeg: teisipäev, 10. detsember 9:30 – 16:30

Koolituse formaat: Veebikoolitusena Zoom platvormil

 

Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele selge ja praktiline ülevaade, kuidas tarnijate auditeerimist ette valmistada, auditeid läbi viia, saadud tulemusi hinnata ja dokumenteerida.

Koolituse sihtgrupp: töötajad, kelle ülesannete hulka kuulub tarnijate auditeerimine ja kes soovivad selles valdkonnas oma teadmisi värskendada ja saada ülevaade süsteemsest käsitlusest

 

Registreerumine koolitusele SIIT lingilt.

Koolitusele registreerunute arv on piiratud. Osaleda saab 20 inimest.

Palume koolitusele registreerumisel arvestada koolitusel osalemisel sisselülitatud ekraanipildiga.

 

PÄEVAKAVA

 

Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper

 

9.30 – 10.00    Sissejuhatus

10.00 – 11.00 Tarneahela ohjamine

Tarnijaauditite eripärad

Tarnijate auditeerimise roll tarnijate ohjamisel

Tarnijate auditeerimise eesmärgid ja tüübid, arutelu

11.00 – 11.15 Sirutuspaus

11.15 – 12.45 Tarnijate auditeerimise alused

Auditite läbiviimisega seonduvad mõisted

Auditeerimise alused

Tarnijaauditite läbiviimise etapid ja ülevaade kasutatavatest tehnikatest

Auditite kavandamine ja ettevalmistamine, arutelu

12.45 – 13.15 Lõuna

13.15 – 14.45 Tarnijate auditeerimise protsess (jätkub)

Audi läbiviimine, kasutatavad tehnikad, arutelu

14.45 – 15.00 Sirutuspaus

15.00 – 16.00 Tarnijate auditeerimise protsess (jätkub)

Auditi tulemuste analüüsimine ja kokkuvõtmine, arutelu

Auditi järeltegevuste planeerimine ja läbiviimine, arutelu

16.15 – 16.30 Koolituse kokkuvõte

Lektor: Tauno-Jussi Onoper, OÜ TJO Konsultatsioonid juhatuse esimees

 

*Korraldaja võib vajadusel teha  päevakavas muudatusi

 

Sihtrühm ja registreerimine:

Täienduskoolitus toimub MAK 2014-2020 meetme „Teadmussiirde pikaajaline programm põllumajanduse, toidu ja maamajanduse tegevusvaldkonnas“ toidu ja toiduohutuse valdkonna raames, toetab Euroopa Liit.

Täienduskoolitused on tasuta sihtrühma kuulujale, kui ettevõttel on piisavalt vähese tähtsusega abi (VTA) jääki.

Koolituse sihtrühm on:
– põllumajandustoodete töötlemise või turustamisega tegelev füüsilisest isikust ettevõtja ja tema töötaja ning eraõigusliku juriidilise isiku osanik, aktsionär, liige, juhtorgani liige ja tema töötaja;
– põllumajandustoodetest mittepõllumajandustoodete töötlemise sh toidu valmistamise või töötlemisega tegelev füüsilisest isikust ettevõtja ja tema töötaja ning eraõigusliku juriidilise isiku osanik, aktsionär, liige, juhtorgani liige ja tema töötaja;
– toidu valmistamise või töötlemisega tegelev avalik-õigusliku juriidilise isiku juhtorgani liige või töötaja;
– põllumajandustootjate valdkonda teenindavad isikud (nt kokkuostuga tegelevate ettevõtete töötajad);
– isikud (Fred või ettevõtte esindajad), kes koguvad teadmisi uue tegevusvaldkonna kohta;
– põllumajanduslike esindus- ja erialaorganisatsioonide (MTÜ-d, mille liikmeteks on põllumajandussaaduste töötlejad) juhatuse liikmed ja töötajad.

Koolitusel osalemise eest arvestatakse vähese tähtsusega abi (VTA). Abisumma ühe osavõtja kohta arvutatakse osavõtjate lõpliku arvu järgi, kuid see ei ületa 270 eurot.

Ettevõtja peab pidama tekkepõhist arvestust vähese tähtsustega abi (VTA) kasutamise üle. VTA vaba jääki saab kontrollida ka veebilehelt https://www.fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigiabi

Kui osaleja ettevõttel ei ole piisavalt VTA vaba jääki, siis on osalemise eest antav toetus riigiabi ning sellisel juhul tuleb ettevõttel esitada enne tegevuse toimumist riigiabi taotlus (vormi saab korraldajalt).
Keskmise suurusega ettevõtja korral toetatakse infopäeval või koolitusel osalemist 60%, mikro-ja väikeettevõtja korral 70% ning suurettevõtja korral 50% ulatuses osaleja kohta.
Puudujääv osa tuleb osalejal/ettevõttel endal tasuda.

 

Teatele on lisatud koolituse kava

MAK (Euroopa Maaelu Arengu Põllumajandusfond

MAK_logo