Teise osapoole audiitorite koolitus
10. detsember 09:30 - 16:30
FreeToimumisaeg: teisipäev, 10. detsember 9:30 – 16:30
Koolituse formaat: Veebikoolitusena Zoom platvormil
Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele selge ja praktiline ülevaade, kuidas tarnijate auditeerimist ette valmistada, auditeid läbi viia, saadud tulemusi hinnata ja dokumenteerida.
Koolituse sihtgrupp: töötajad, kelle ülesannete hulka kuulub tarnijate auditeerimine ja kes soovivad selles valdkonnas oma teadmisi värskendada ja saada ülevaade süsteemsest käsitlusest
Registreerumine koolitusele SIIT lingilt.
Koolitusele registreerunute arv on piiratud. Osaleda saab 20 inimest.
Palume koolitusele registreerumisel arvestada koolitusel osalemisel sisselülitatud ekraanipildiga.
PÄEVAKAVA
Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper
9.30 – 10.00 Sissejuhatus
10.00 – 11.00 Tarneahela ohjamine
Tarnijaauditite eripärad
Tarnijate auditeerimise roll tarnijate ohjamisel
Tarnijate auditeerimise eesmärgid ja tüübid, arutelu
11.00 – 11.15 Sirutuspaus
11.15 – 12.45 Tarnijate auditeerimise alused
Auditite läbiviimisega seonduvad mõisted
Auditeerimise alused
Tarnijaauditite läbiviimise etapid ja ülevaade kasutatavatest tehnikatest
Auditite kavandamine ja ettevalmistamine, arutelu
12.45 – 13.15 Lõuna
13.15 – 14.45 Tarnijate auditeerimise protsess (jätkub)
Audi läbiviimine, kasutatavad tehnikad, arutelu
14.45 – 15.00 Sirutuspaus
15.00 – 16.00 Tarnijate auditeerimise protsess (jätkub)
Auditi tulemuste analüüsimine ja kokkuvõtmine, arutelu
Auditi järeltegevuste planeerimine ja läbiviimine, arutelu
16.15 – 16.30 Koolituse kokkuvõte
Lektor: Tauno-Jussi Onoper, OÜ TJO Konsultatsioonid juhatuse esimees
*Korraldaja võib vajadusel teha päevakavas muudatusi
Sihtrühm ja registreerimine:
Täienduskoolitus toimub MAK 2014-2020 meetme „Teadmussiirde pikaajaline programm põllumajanduse, toidu ja maamajanduse tegevusvaldkonnas“ toidu ja toiduohutuse valdkonna raames, toetab Euroopa Liit.
Täienduskoolitused on tasuta sihtrühma kuulujale, kui ettevõttel on piisavalt vähese tähtsusega abi (VTA) jääki.
Koolituse sihtrühm on:
– põllumajandustoodete töötlemise või turustamisega tegelev füüsilisest isikust ettevõtja ja tema töötaja ning eraõigusliku juriidilise isiku osanik, aktsionär, liige, juhtorgani liige ja tema töötaja;
– põllumajandustoodetest mittepõllumajandustoodete töötlemise sh toidu valmistamise või töötlemisega tegelev füüsilisest isikust ettevõtja ja tema töötaja ning eraõigusliku juriidilise isiku osanik, aktsionär, liige, juhtorgani liige ja tema töötaja;
– toidu valmistamise või töötlemisega tegelev avalik-õigusliku juriidilise isiku juhtorgani liige või töötaja;
– põllumajandustootjate valdkonda teenindavad isikud (nt kokkuostuga tegelevate ettevõtete töötajad);
– isikud (Fred või ettevõtte esindajad), kes koguvad teadmisi uue tegevusvaldkonna kohta;
– põllumajanduslike esindus- ja erialaorganisatsioonide (MTÜ-d, mille liikmeteks on põllumajandussaaduste töötlejad) juhatuse liikmed ja töötajad.
Koolitusel osalemise eest arvestatakse vähese tähtsusega abi (VTA). Abisumma ühe osavõtja kohta arvutatakse osavõtjate lõpliku arvu järgi, kuid see ei ületa 270 eurot.
Ettevõtja peab pidama tekkepõhist arvestust vähese tähtsustega abi (VTA) kasutamise üle. VTA vaba jääki saab kontrollida ka veebilehelt https://www.fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigiabi
Kui osaleja ettevõttel ei ole piisavalt VTA vaba jääki, siis on osalemise eest antav toetus riigiabi ning sellisel juhul tuleb ettevõttel esitada enne tegevuse toimumist riigiabi taotlus (vormi saab korraldajalt).
Keskmise suurusega ettevõtja korral toetatakse infopäeval või koolitusel osalemist 60%, mikro-ja väikeettevõtja korral 70% ning suurettevõtja korral 50% ulatuses osaleja kohta.
Puudujääv osa tuleb osalejal/ettevõttel endal tasuda.